باند انسداد مجاری ادرار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
باند انسداد مجاری ادرار
نوشته شده در سه شنبه 14 دی 1395
بازدید : 144
نویسنده : ftn

goorosh02

باند انسداد مجاری ادرار

مدل نورمبرگ

 

باند انسداد مجرای ادرار یک حلقه ایجاد کننده فشار است که به راحتی بر روی آلت مرد بسته می شود . بالشتک نرم ایجاد کننده فشار ، از خروج داروهای تزریقی به داخل مجرا (مایع،ژل،مواد حاجب و ... ) جلوگیری می کند و عملکرد مشابه را در خروجئ غیر ارادی ادرار،در حالت ملایم تا نسبتاً شدید از بی اختیاری ادرار را اعمال می کند .

 

مــزایا :

وجود بالشتک نرم،احساس خوشایندی در استفاده از حلقه را به خاطر کاهش فشار درد،نسبت به بست های مشابه را فراهم می کند .
چسب Velcro به آسانی قابل تنظیم است .
تنظیم فشار مؤ ثر به آسانی توسط بیمار انجام پذیر است .
سبک برای پوشیدن و کوچک به لحاظ سایز وسیله ، امکان قرار گرفتن آن را در موضع به خوبی فراهم می کند .
یکبار مصرف

 

goorosh05

 

 

روش استفاده :

حلقه را به اندازه تقریبی قطر آلت تناسلی باز کنید . بالشتک ایجاد کننده فشار را هم سو در امتداد لوله مجرای ادرار قرار داده ، و تا پایین ترین سطح آلت تناسلی و مجرا برانید . باند را در محل استقرار ، بوسیله چسب Velcro سفت کنید . به لوله مجرا می بایست فشار وارد شود ،ولی نمی بایست ایجاد ناراحتی و درد نماید . لطفاً پس از 15 دقیقه از زمان سوار کردن ،باند،وضعیت کلاهک آلت تناسلی را کنترل نمائید تا دارای رنگ "عادی" باشد و رنگ آن قرمز تیره یا آبی نشده باشد . در صورت مشاهده رنگ متمایل به آبی و رنگ پریدگی ، فشار بست را می بایست به آرامی کاسته و بر طرف نمائید . برای تخلیه ادرار کافی است تا قسمت باریک باند که در سمت چپ قرار دارد را کمی باز کنید و با یک دست نگه داشته و در امتداد بدن بکشید . پس از تخلیه ادرار ، باند کوچک را در امتداد کلاهک آلت تناسلی برانید و مجدداً ببندید .

 

 دقت نمائید :
بالشتک ایجاد کننده فشار "دقیقاً" در زیر لوله مجرا قرار بگیرد .
در حالت ایستاده قرار گرفته و اقدام به بستن باند نمائید .
جهت تعیین مقدار فشار، بطور همزمان که در حال محکم کردن باند هستید به قطع نشت ادرار توجه نمائید . حال یکبار در وضعیت نشسته قرار بگیرید و از عدم نشت ادرار و مناسب بودن نحوه استقرار وسیله مطمن شوید . توجه کنید ابتدا چسب کوچک و باند باریک را محکم کنید و سپس باند پهن را بچسبانید . پس از 30-15 دقیقه مطمن باشید فشار ایجاد شده باعث تغییر رنگ در کلاهک نشده باشد .
 
توجه :
قسمت باریک باند را می توانید پس از تثبیت (چسباندن)آزاد رها کنید (نیاز به پیچاندن دور آلت ندارد) و در هنگام تخلیه مثانه آن را به قسمت بدن بکشید و پس از تخلیه ادرار، باند را مجدداً به قسمت کلاهک برانید . در این صورت نیازی به بازکردن کامل باند و انجام تنظیمات را ندارید .
در صورت جابجائی احتمالی حلقه به دلیل کوچک بودن آلت و یا تحریک بدن زیاد، از زیرپوش کشی و پادار استفاده نمائید .
در این صورت نیازی به ایجاد فشار متعارف برای اطمینان از عدم جابجایی وسیله نخواهید داشت .
متخصصین ارولوژی توصیه می نمایند به فاصله هر دو ساعت به میزان 10 دقیقه بست را آزاد نمایند تا علاوه بر تخلیه ادرار ، سیکل گردش خون در عروق آلت تناسلی دچار آسیب احتمالی قرار نگردد.
وسیله فوق یکبار مصرف بوده و ممکن است برای چندین بار قابل استفاده باشد . دقت نمائید جهت حفظ سلامتی بافت ها و عروق ، قبل از تغییر حالت و کاهش نرمی و اللاستیکی ، نسبت به تعویض باند اقدام نمائید .

 

goorosh




:: موضوعات مرتبط: بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: باند انسداد کجاری ادرار , باند , انسداد مجاری ادرار , تکرر ادرار , آلت تناسلی , فراطب نوین , Goorosh ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: